Berita dari rantau..

salam tuan2 dan puan2..anak itik dan anak ayam…dah lama aku tak menulis di blog ini..dah kering idea? tidak…cuma tak berkesempatan..maklum la..umur makin meningkat, kerja makin banyak..orang cakap tak seimbang..

apa2 pun , aku ucap terima kasih kepada para sahabat yang mengunjungi blog ini..ucapan tahniah yang diterima mengembangkan lagi hidung ku dan hidung si africk tu..( kawan si talib ni). tak semena-mena blog norliza jais juga turut popular..tarima kasih saja lah kerna sama2 mengembangkan ilmu..ish panjang juga berleter…

apa yang nak disampaikan ialah perkembangan tak rasmi mengenai subjek RBT..dengar khabarnya dah tukar kepada PVT pulak dah..bagus BPK ni, sering buat inovasi. aku tak banyak tahu tentang konten PVT ni..cuma dengar jauh2 saja..katanya pelaksanaan jadi delay..ish macam er asia saja delay2 ni…

apa yang aku harap, kalau aku dijemput bercerita mengenai PVT nanti, janganla kena sembur kat audion2 cikgu2 KHB…terutama otai2…sebabnya dengar khabar banyak juga elemen komputer, auto cad, web dan sebagainya yang tentunya majoriti otai2 tak suka perkara ni..

harap BPK selak2 la kajian2 / thesis yang dijalankan oleh student2..janganlah main ikut sahaja..kita nak happy learning and happy teaching…

bersedia lah semua guru KHB..

3 Responses

  1. Salam Cikgu,
    Tahniah saya ucapkan atas usaha cikgu membina blog ini dan saya kira bukan saya sahaja yang dapat memanfaatkannya. Saya sungguh beruntung kerana banyak maklumat dan pengalaman yang dapat saya perolehi dari blog ini kerana saya baru tahun pertama mengajar KH Th 5 & 6. Terima kasih cikgu.

  2. kat web jpn perak, khb dah jadi mvt… bila la cikgu2 nak dpt maklumat, pembekal buku dan bbm dah tahu

  3. salam…
    terima kasih kerana link dengan blog saya…

Leave a Reply

