Memori MPTI/UTM

Apabila amin masuk ke blog ini, teringat le lagi aku pada rakan2 lama yang sama2 kat MPTI dan UTM dulu. Di mana kalian semuanya….???? Berhubung le antara kita. Kita sudah lama terpisah… dengan membawa haluan masing2…. namun tekad kita tetap sama…!!!!

Sesiapa saja yang ada berita tentang rakan2 kita, war2kan le…… Untuk mengingatkan kembali antara kita… saya minta izin untuk memaparkan wajah2 kita semua….!!! tq

8 Responses

  1. tq bae, dapat gak tengok gambo sesaing. mane la deme deme tu semua ek, yang posting pahang ni ada gak la jumpa sekali sekala.

  2. tak tahu le…… deme2 dah jadi pegawai kut…. Salamon dah jadi orang kuat PPk kut! Salmiah Jaba dah jadi pentaksir kebangsaan…!!!!!
    Selamat berja semuanya…!!!!

  3. Saya yakin dan pasti rakan2 yang sama dengan saya kat UTM semuanya sedang menunggu untuk dilantik ke DG44.!!! TAHNIAH semuanya……!!!! Hadiah satu kenaikan pun sudah berjalankan…??? bersyukur le….!!!

  4. Assalamualaikum! seronoknya jumpa blog ni. Lama sangat tak dengar cerita,kekadang tu ingat juga kekawan lama tapi maklumlah sibuk dan menyibuk tak dapat nak contect. Saya di SMKA Maahad Hamidiah, Kajang, jika berpeluang singgahlah makan sate!

  5. Salam MPTI-

    Saya pun bekas pelajar mpti tapi tak masuk utm, dalam gambar tu ada le saya kenal, janom,nadzomi,razak , no hp razak n nadzomi adale , nak no hubungi hamba di di blog ini
    tq

  6. salam
    sy merupakan pljr kemahiran hidup UPSI. saya sedang membuat kerja khusus berkaitan dgn KEMAHIRAN TEKNIKAL DALAM KURIKULIM..ADA TAK SAPE BOLEH BANTU DAN TUNJUK AJAR.
    MAKASIH..

  7. aku 92 -94 di mtp
    zaman rahman

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: